NewLogo

טאי צ'י פתח תקווה

טאי צ'י פתח תקווה

חשיבותו של הספורט בחיי היום יום היא מהותית עבור כל אדם. זו הסיבה שכל אדם בוחן אפשרויות רבות של אימונים ספורטיביים ובסופו של דבר מתמקד בסוג הספורט שהוא הנכון ביותר עבורו. שמעתם על אימוני טאי צ'י פתח תקווה כבר?

הבריאות לפני הכול

טאי צ'י פתח תקווה היא אופציה אולטימטיבית עבור מתאמנים ששמים את הבריאות שלהם בראש סדר העדיפויות. תורה זו שמבוססת על פילוסופיה סינית עתיקה מופיעה כבר בכתבים סיניים עתיקים ומפורטים בה התרגילים הייחודיים שמומלץ לבצע כדי לשלב בין מדיטציה, היין והיאנג. המטרה המוצהרת של טאי צ'י היא הגנה עצמית כיוון שהמתאמנים לומדים סוגים שונים של תרגילים אשר בעזרתם יוכל האדם להתמודד במצבים שונים של תקיפה.

הלמידה כוללת התנהלות בכמה וכמה סיטואציות מסוג זה, תקיפה באמצעות חפץ כבד, ידיים, אגרופים רגליים ועוד. מהירות התגובה היא אקוטית ולכן יוסי שר מלמד זאת את תלמידיו לאורך כל הדרך. אין מדובר במעשה קסם וכדי ללמוד היטב טאי צ'י פתח תקווה יש להתמיד בשיעורים ולהגיע לעיתים תכופות כדי לתרגל שוב ושוב את תרגילים.

עם הזמן התרגילים האלו הופכים להיות חלק מאורח החיים הבריא ולכן התלמידים מוכנים לכל תרחיש והם מסוגלים להעניק לעצמם הגנה מיטבית.

למידה לאורך השבוע

קיימת חשיבות רבה לבצע תרגול לפחות פעמיים בשבוע ולכן אפשר להצטרף לשיעורי טאי צ'י פתח תקווה שמתקיימים בבוקר או בערב על פי הנוחות האישית של כל אדם. אפשר להתאמן בחצר רחבת הידיים, על המדשאה בפארק או באולם הממוזג.

כשמדובר בקבוצה גדולה של אנשים ששמו להם מטרה ללמוד תורה סינית עתיקה זו, הם מבצעים את התרגול יחד בקצב אחיד ואפשר לראות את גלי התנועה של כל אחד שהם זהים לאלו של כולם ולכן מי שמביט על כל המתאמנים מגבוה נהנה לראות אותם בתנועתיות מתמדת כמו להקה של ציפורים שנעים יחד.

אימוני טאי צ'י פתח תקווה הם מאד מיוחדים ואפשר לראות שביעות רצון רבה אצל כל המתאמנים. הם גם מגיעים עם שמחה ואושר לכל אימון וגם במהלך האימון הם מחייכים ומרוצים מאד מההצלחות הקטנות והגדולות שלהם.

אומנת לחימה רכה

בחירה של אימונים ייחודיים

יש אנשים שמעדיפים פעילות אירובית במקצבים גבוהים, אחרים מעדיפים הליכה או ריצה לבד או בקבוצה ויש רבים שמעדיפים ספורט בריא המבוסס על התורה הסינית העתיקה. זה מסקרן, מרתק ומאתגר לבצע תנועות שהן בין לאומיות. לכן גם כאשר חברי הקבוצות מגיעים לחו"ל, הם יכולים בקלות להצטרף לקבוצות שמתאמנות בפארקים השונים וכך הם משלימים את הפערים כשהם לא נמצאים בארץ והאימונים האלו חסרים להם מאד ביום יום.

אם זהו קו החשיבה שלכם, דברו עם יוסי שר והוא ישמח לתת לכם את מלוא המידע על השיעורים האלו. בואו לאחד המפגשים ותרגישו איך זה סוחף אתכם וכך תוכלו להתמיד ולהגיע לעיתים תכופות לאימונים.

 

שתף ב:

טאי צ'י פתח תקווה

מאמרים נוספים:

לימוד טאי צ'י

לימוד טאי צ'י

טאי צ'י, שנתפס לעתים קרובות רק כאמנות לחימה, מחזיק במהות עמוקה יותר המשתלבת עם בריאות ושלווה נפשית. יוסי שר, בעל הרקע הנרחב של 30 שנה

קרא עוד »
טאי צ'י מודיעין

טאי צ'י מודיעין

אומנות לחימה סינית עתיקה הידועה ביתרונות הבריאותיים והנפשיים שלה, הטאי צ'י הופכת לתרגול מעשיר עוד יותר כאשר היא מתבצעת בנוף השליו ומעורר ההשראה של מודיעין.

קרא עוד »
התחל/י שיחת וואטספ
צריכים
הי, איך אפשר לעזור?