NewLogo

טיפול בשיטת אלכסנדר – כל האפשרויות

טיפול בשיטת אלכסנדר – כל האפשרויות

אחת משיטות הטיפול האפקטיביות ביותר עבור מי שסובל מיציבה לא נכונה, היא טיפול בשיטת אלכסנדר. מדובר בשיטה שפותחה לפני כ – 130 שנה והיא יצרה מהפך חיובי משמעותי עבור אוכלוסייה רבה.

מטרתו של טיפול בשיטת אלכסנדר

טיפול בשיטת אלכסנדר מיושמם בפועל באימוני ספורט ייעודיים עבור שינויים פיזיים ורגשיים אשר נדרשים לכל אדם. יוסי שר מלמד את המתאמנים כמה וכמה שיטות שהוכיחו את עצמן כיעילות ביותר עבור יציבה ועבור תנועה. הסיבה לכך היא שיש אנשים שהם מאד לא יציבים בחיי היום יום שלהם, הם לא הולכים ישר, יש תחושה שהם עלולים ליפול כיוון שקשה להם לשמור על שיווי משקל.

ההשלכות של נפילות בכל גיל ובמיוחד בגיל השלישי הן מאד חמורות ולא אחת בשל הנפילות האלו יש שברים בגפיים או באגן. כדי למנוע הגעה למצבים האלו, נדרשת התמדה בהגעה לשיעורים כמה פעמים בשבוע. מדובר בהליך שאינו קורה ביום אחד אלא לאט לאט, אך הוא בהחלט תהליך עוצמתי וחיובי שיוצר שינוי מהותי הן בתחושה והן ביציבות עצמה.

אומנת לחימה רכה

חשיבותם של האימונים הספורטיביים

ההתמדה היא חלק משמעותי בהצלחתו של הטיפול. כאשר המתאמנים מגיעים לשיעורים ולומדים בכל אחד מהם תרגילים חדשים וגם חוזרים על התרגילים המוכרים, הם מחזקים את האיתנות הפיזית והרגשית וגם מוסיפים רבות לביטחון העצמי ולתחושה הנעימה של כל אדם. אם עד עתה האדם הרגיש שהוא חריג כיוון שהתנועתיות שלו לקתה בחסר והוא וגם הסובבים אותו הרגישו שיש תנודתיות בתנועה שלו, הרי שכעת אפשר לראות מהפך והוא הולך ישר ובביטחון מלא.

במהלך האימונים האלו הלמידה מתרכזת במניעה של לחץ נפשי או שרירי שהוא מיותר, באיברי הגוף השונים. תרגול של טיפול בשיטת אלכסנדר מאפשרת התמודדות עם הבעיות האלו, מניעתן והקלה ביום יום. יוסי שר מעבירים סדנאות אלו למבוגרים בשעות הבוקר וגם בשעות הערב וכך כל אדם יכול לנתב את לוח הזמנים שלו ולהירשם לשיעורים בשעות שהן הנוחות ביותר עבורו.

אימונים בבוקר ובערב

הפנסיונרים נהנים מהשקט של הבוקר ומשלבים את ההגעה לאימונים באורח החיים שלהם ואילו הצעירים יותר נהנים להגיע לאחר שעות העבודה או בשעות הערב השקטות וכך ליהנות מהאימון. בכל מפגש מגיעים כמה מתאמנים ונוצרת קהילה שיש לה מכנה משותף. כולם נהנים להתאמן יחד, מדרבנים זה את זה וכך העבודה היצירתית האחידה של כולם יחד יוצרת תוצאה נפלאה.

כל מי שנרשם לחוג זה, מרגיש לאחר תקופה שהאימונים כל כך חשובים לו עד כדי כך שקשה לו לוותר עליהם. זה הופך להיות חלק מאורח החיים הבריא שכולל אימונים, ושמירה על תזונה נכונה.

מעוניינים לנסות? השאירו כאן את הפרטים שלכם ויוסי שר ישוחח אתכם כדי לתאם לכם שיעור ניסיון. אין לנו ספק שבסוף השיעור תרגישו מרוצים ומלאי סיפוק פנימי לאור האווירה הקסומה והתחושה הנהדרת.

 

שתף ב:

טיפול בשיטת אלכסנדר

מאמרים נוספים:

לימוד טאי צ'י

לימוד טאי צ'י

טאי צ'י, שנתפס לעתים קרובות רק כאמנות לחימה, מחזיק במהות עמוקה יותר המשתלבת עם בריאות ושלווה נפשית. יוסי שר, בעל הרקע הנרחב של 30 שנה

קרא עוד »
טאי צ'י מודיעין

טאי צ'י מודיעין

אומנות לחימה סינית עתיקה הידועה ביתרונות הבריאותיים והנפשיים שלה, הטאי צ'י הופכת לתרגול מעשיר עוד יותר כאשר היא מתבצעת בנוף השליו ומעורר ההשראה של מודיעין.

קרא עוד »
התחל/י שיחת וואטספ
צריכים
הי, איך אפשר לעזור?