NewLogo

טאי צ'י ראשון לציון

טאי צ'י ראשון לציון

ישראלים רבים מבינים עד כמה חשובה עבורם פעילות גופנית ולכן הם בוחנים כמה אופציות ובסופו של דבר בוחרים בספורט המועדף עליהם שמעניקים להם ערך מוסף. כמו כמובן טאי צ'י ראשון לציון.

אימוני טאי צ'י

לאימוני הספורט יש מטרות רבות ואחת השיטות האהודות היא מפגשי טאי צ'י ראשון לציון וזאת לאור היתרונות של שיטת אימון וותיקה זו. כבר מאות שנים שאנשים בכל העולם נהנים מאימונים אלו שהם שקטים ורגועים ולכן מזכירים מאד את המדיטציה.

במהלך האימון, מנחה המאמן המיומן יוסי שר את המתאמנים בתנועות השונות שעליהם לבצע על פי תורה זו. השיעור נבנה לאט לאט והוא כולל הן תרגילים שקטים והן תרגילים עוצמתיים. העובדה שכל האנשים שהגיעו למפגש מבצעים את כל התרגילים באופן אחיד, יוצרת תנועה משולבת שהיא נעימה מאד ולכן אפשר לראות את החיוכים ואת שביעות הרצון על פניהם של כל המשתתפים.

הערך המוסף של האימונים

התנועות האיטיות שמתבצעות תוך ביצוע נשימות עמוקות, מעניקות ערך מוסף רב לכל משתתף בפן הבריאותי. הדבר משפר מאד את היציבות האישית ולכן מפחית את הסיכויים לנפילות דבר שהוא חשוב ביותר בכל גיל אך בעיקר בגיל השלישי. כמו כן התנועות משפרות את רמת הגמישות והקואורדינציה, מייצבות את שיווי המשקל ומשפרות את הסיבולת האישית.

מעבר לכך יש לכך יתרונות שמשפיעים על הצד הנפשי של כל אדם. טאי צ'י ראשון לציון הוא מתכון מומלץ לטיפול במצבים נפשיים בדרגות שונות, כמו דיכאון, מתח וחרדה. ביצוע התנועות הנדרשות על פי הסדר שקובע יוסי שר שמבוסס על התורה העולמית, מאזן את הגוף ולאט לאט כל אדם חש בשלוות הנפש וברוגע שעוטף אותו לאורך כל השיעור.

גולת הכותרת היא שהתחושות האלו נותרות גם לאחר תום השיעור וההשפעה ניכרת בטווח הארוך. זו הסיבה שאנשים רבים שמתאמנים בשיטה זו מרגישים שהדבר יצר שינוי מהותי בחיי היום יום שלהם, בחיוניות, בשמחת החיים ובאיכות החיים.

אימוני טאי צ'י

אימוני טאי צ'י ראשון לציון מתבצעים במקומות שונים ברחבי העיר, הן בחצרות של בתים פרטיים עבור קבוצות מצומצמות של מתאמנים והן בפארקים הגדולים עבור קבוצות גדולות של מתאמנים. כל אחד יכול לבחור את שעות האימון הנוחות לו מתוך ההיצע הקיים. יש כאלו שמעדיפים להתאמן על הבוקר וכך הם מתחילים את יום העבודה בחיוך גדול ובהמון אנרגיה חיובית.

יש גם אחרים שמעדיפים לסגור את היום באימוני טאי צ'י ולכן הם מגיעים לאימונים שמתקיימים בשעת בין ערביים או בערב וכך נהנים לסגור את היום באנרגיות גבוהות.

לאור החשיבות הרבה והשינויים שחשים המתאמנים, גם אתם מוזמנים להירשם לאימונים ולהגיע למפגשים בתדירות הנוחה לכם. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בקרוב על מכלול האפשרויות לבחירתכם. לאחר כמה אימונים תבינו עד כמה הצעד הזה גרם לכם לשינוי משמעותי ביותר בחייכם.

שתף ב:

טאי צ'י ראשון לציון

מאמרים נוספים:

לימוד טאי צ'י

לימוד טאי צ'י

טאי צ'י, שנתפס לעתים קרובות רק כאמנות לחימה, מחזיק במהות עמוקה יותר המשתלבת עם בריאות ושלווה נפשית. יוסי שר, בעל הרקע הנרחב של 30 שנה

קרא עוד »
טאי צ'י מודיעין

טאי צ'י מודיעין

אומנות לחימה סינית עתיקה הידועה ביתרונות הבריאותיים והנפשיים שלה, הטאי צ'י הופכת לתרגול מעשיר עוד יותר כאשר היא מתבצעת בנוף השליו ומעורר ההשראה של מודיעין.

קרא עוד »
התחל/י שיחת וואטספ
צריכים
הי, איך אפשר לעזור?